Dvouválce BF 15 / 20 patří k váhově nejlehčím lodním motorům v dané kategorii. Digitální zapalování zajistí optimální sílu motoru ve všech režimech chodu a letmé uložení motoru pohlcuje vibrace tak, že nepoznáte jestli je motor vypnutý, nebo běží. Skvělá a snadná manévrovatelnost je zásluhou řadící páky umístěné z čela motoru s možností nastavení tuhosti řízení bez nutnosti použití jakéhokoliv nářadí. Vše je snadné, jednoduché a spolehlivě fungující.
 
             
        | Technické parametry | |
|---|---|
| Typ motoru | 4-taktní zážehový dvouválec s rozvodem OHC | 
| Zdvihový objem (cm3) | 350 | 
| Vrtání a zdvih (mm) | 59 x 64 | 
| Rozsah otáček na plný plyn (ot.min-1) | 5000 - 6000 | 
| Jmenovitý výkon kW (HP) | 14,7 (20) | 
| Systém chlazení | Vodou (s termostatem) | 
| Příprava paliva | Karburátor | 
| Integrovaná palivová nádrž | 12,5 l plast | 
| Systém zapalování | Elektronické PGM-IG | 
| Startování | Ruční / Elektrické | 
| Systém výfuku | Do vody | 
| Převodový poměr | 2.08 | 
| Délka nohy (mm) | S: 433 / L: 563 / X: 703 | 
| Naklápění a vyklápění motoru | Manuální - 5 stupňů | 
| Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) | 650 x 350 x S:1,110 / L: 1,240 / X: 1,380 | 
| Suchá hmotnost (kg) | SH: 46.5 / SR: 49.5 / LH: 49.5 / LR: 51 / LRT: 58.5 / X:52 | 
S - krátká noha
H - ruční řízení s rukojetí plynu
L - dlouhá noha
N - bez dobíjecí cívky
X - extra dlouhá noha
RU - dálkové ovládání mech.
U - ultra dlouhá noha
T - elektro-hydraulické trimování a vyklápění motoru
CRU - opačné otáčení vrtule
G - plynová vzpěra pro ulehčení vyklápění motoru