3-válcové provedení motoru přispívá k nízké hmotnosti a "sametový" a vyváženě klidný chod je ještě podpořen elektronickým zapalováním. Díky důmyslnému mechanickému dekompresnímu systému je start naprosto snadný a lehkost řízení je podpořena extra dlouhou ovládací rukojetí.
 
             
        | Technické parametry | |
|---|---|
| Typ motoru | 4-taktní zážehový tříválec s rozvodem OHC, 6-ventilů | 
| Zdvihový objem (cm3) | 552 | 
| Vrtání a zdvih (mm) | 61 x 63 | 
| Rozsah otáček na plný plyn (ot.min-1) | 5000 - 6000 | 
| Jmenovitý výkon kW (HP) | 22,1 (30) | 
| Systém chlazení | Vodou (s termostatem) | 
| Příprava paliva | 3 karburátory s akcelerační pumpičkou | 
| Integrovaná palivová nádrž | 25 l plast | 
| Systém zapalování | Elektronické PGM-IG | 
| Startování | Elektrické | 
| Systém výfuku | Do vody | 
| Převodový poměr | 2.08 | 
| Délka nohy (mm) | S: 431 / L: 552 | 
| Naklápění a vyklápění motoru | Manuální - 5 stupňů / Pomocný plynový píst / Elektrické naklápění a vyklápění | 
| Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) | 640 - 720 x 375 x 1,195 (S) / 1,320 (L) | 
| Suchá hmotnost (kg) | SHG: 80 / SRT: 77.5 / LHG: 82 / LRT: 79.5 | 
S - krátká noha
H - ruční řízení s rukojetí plynu
L - dlouhá noha
N - bez dobíjecí cívky
X - extra dlouhá noha
RU - dálkové ovládání mech.
U - ultra dlouhá noha
T - elektro-hydraulické trimování a vyklápění motoru
CRU - opačné otáčení vrtule
G - plynová vzpěra pro ulehčení vyklápění motoru