3-válcové provedení motoru přispívá k nízké hmotnosti a "sametový" a vyváženě klidný chod je ještě podpořen elektronickým zapalováním. Díky důmyslnému mechanickému dekompresnímu systému je start naprosto snadný a lehkost řízení je podpořena extra dlouhou ovládací rukojetí.
| Technické parametry | |
|---|---|
| Typ motoru |
4-taktní zážehový tříválec s rozvodem OHC, 6-ventilů |
| Zdvihový objem (cm3) |
552 |
| Vrtání a zdvih (mm) |
61 x 63 |
| Rozsah otáček na plný plyn (ot.min-1) |
5000 - 6000 |
| Jmenovitý výkon kW (HP) |
22,1 (30) |
| Systém chlazení |
Vodou (s termostatem) |
| Příprava paliva |
3 karburátory s akcelerační pumpičkou |
| Integrovaná palivová nádrž | 25 l plast |
| Systém zapalování |
Elektronické PGM-IG |
| Startování |
Elektrické |
| Systém výfuku |
Do vody |
| Převodový poměr |
2.08 |
| Délka nohy (mm) |
S: 431 / L: 552 |
| Naklápění a vyklápění motoru |
Manuální - 5 stupňů / Pomocný plynový píst / Elektrické naklápění a vyklápění |
| Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) |
640 - 720 x 375 x 1,195 (S) / 1,320 (L) |
| Suchá hmotnost (kg) |
SHG: 80 / SRT: 77.5 / LHG: 82 / LRT: 79.5 |
S - krátká noha
H - ruční řízení s rukojetí plynu
L - dlouhá noha
N - bez dobíjecí cívky
X - extra dlouhá noha
RU - dálkové ovládání mech.
U - ultra dlouhá noha
T - elektro-hydraulické trimování a vyklápění motoru
CRU - opačné otáčení vrtule
G - plynová vzpěra pro ulehčení vyklápění motoru