Výkonová kategorie motorů 50 HP je zastoupena již známými motory BF 40 a BF 50, které byly vyzdviženy do ještě vyšších úrovní díky Honda PGM-FI - elektronickému vstřikování paliva a PGM-IG - mikroprocesorem řízeného zapalování zajišťujícího optimální časování časování, zlepšení komfortu ovládání a snížení emisí ve výfukových plynech.
| Technické parametry | |
|---|---|
| Typ motoru |
4-taktní zážehový tříválec s rozvodem OHC, 6-ventilů |
| Zdvihový objem (cm3) |
808 |
| Vrtání a zdvih (mm) |
70 x 70 |
| Rozsah otáček na plný plyn (ot.min-1) |
5000 - 6000 |
| Jmenovitý výkon kW (HP) |
29,4 (40) |
| Systém chlazení |
Vodou (s termostatem) |
| Příprava paliva |
Elektronické vstřikování paliva PGM-FI |
| Integrovaná palivová nádrž | - |
| Systém zapalování |
Elektronické PGM-IG |
| Startování |
Elektrické |
| Systém výfuku |
Do vody |
| Převodový poměr |
2.08 |
| Délka nohy (mm) |
S: 416 / L: 521 |
| Naklápění a vyklápění motoru |
Elektrické naklápění a vyklápění |
| Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) |
694 x 372 x 1,258 (S) / 1,364 (L) |
| Suchá hmotnost (kg) |
S: 96 / L: 98 |
S - krátká noha
H - ruční řízení s rukojetí plynu
L - dlouhá noha
N - bez dobíjecí cívky
X - extra dlouhá noha
RU - dálkové ovládání mech.
U - ultra dlouhá noha
T - elektro-hydraulické trimování a vyklápění motoru
CRU - opačné otáčení vrtule
G - plynová vzpěra pro ulehčení vyklápění motoru