BFP 60 je konstrukčně shodná s BF 60, ale pro zesílení tahu pro pohon těžkých lodí, či komerčních plavidel a prámů je opatřen silnější a robustnější převodovou nohou a vrtulí od svého "většího bráchy" BF 80. Největší rozsah řízení 50° zleva doprava oproti běžným 35° poskytují motoru zcela výjimečné manévrovací schopnosti hlavně při parkování v přístavišti nebo při manévrování na malém prostoru. Dělník jak má být.
 
             
        | Technické parametry | |
|---|---|
| Typ motoru | 4-taktní zážehový tříválec s rozvodem OHC, 12-ventilů | 
| Zdvihový objem (cm3) | 998 | 
| Vrtání a zdvih (mm) | 73 x 79,5 | 
| Rozsah otáček na plný plyn (ot.min-1) | 5000 - 6000 | 
| Jmenovitý výkon kW (HP) | 44,1 (60) | 
| Systém chlazení | Vodou (s termostatem) | 
| Příprava paliva | Elektronické vstřikování paliva PGM-FI | 
| Integrovaná palivová nádrž | - | 
| Systém zapalování | Elektronické PGM-IG | 
| Startování | Elektrické | 
| Systém výfuku | Do vody | 
| Převodový poměr | 2,07 | 
| Délka nohy (mm) | L: 531 / X: 658 | 
| Naklápění a vyklápění motoru | Elektrické naklápění a vyklápění | 
| Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) | 792 / 417 / 1453 (L) / 1580 (X) | 
| Suchá hmotnost (kg) | L: 119 / X: 125 | 
S - krátká noha
H - ruční řízení s rukojetí plynu
L - dlouhá noha
N - bez dobíjecí cívky
X - extra dlouhá noha
RU - dálkové ovládání mech.
U - ultra dlouhá noha
T - elektro-hydraulické trimování a vyklápění motoru
CRU - opačné otáčení vrtule
G - plynová vzpěra pro ulehčení vyklápění motoru