BFP 60 je konstrukčně shodná s BF 60, ale pro zesílení tahu pro pohon těžkých lodí, či komerčních plavidel a prámů je opatřen silnější a robustnější převodovou nohou a vrtulí od svého "většího bráchy" BF 80. Největší rozsah řízení 50° zleva doprava oproti běžným 35° poskytují motoru zcela výjimečné manévrovací schopnosti hlavně při parkování v přístavišti nebo při manévrování na malém prostoru. Dělník jak má být.
| Technické parametry | |
|---|---|
| Typ motoru |
4-taktní zážehový tříválec s rozvodem OHC, 12-ventilů |
| Zdvihový objem (cm3) |
998 |
| Vrtání a zdvih (mm) |
73 x 79,5 |
| Rozsah otáček na plný plyn (ot.min-1) |
5000 - 6000 |
| Jmenovitý výkon kW (HP) |
44,1 (60) |
| Systém chlazení |
Vodou (s termostatem) |
| Příprava paliva |
Elektronické vstřikování paliva PGM-FI |
| Integrovaná palivová nádrž | - |
| Systém zapalování |
Elektronické PGM-IG |
| Startování |
Elektrické |
| Systém výfuku |
Do vody |
| Převodový poměr |
2,07 |
| Délka nohy (mm) |
L: 531 / X: 658 |
| Naklápění a vyklápění motoru |
Elektrické naklápění a vyklápění |
| Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) |
792 / 417 / 1453 (L) / 1580 (X) |
| Suchá hmotnost (kg) |
L: 119 / X: 125 |
S - krátká noha
H - ruční řízení s rukojetí plynu
L - dlouhá noha
N - bez dobíjecí cívky
X - extra dlouhá noha
RU - dálkové ovládání mech.
U - ultra dlouhá noha
T - elektro-hydraulické trimování a vyklápění motoru
CRU - opačné otáčení vrtule
G - plynová vzpěra pro ulehčení vyklápění motoru